vrijdag 1 januari 2016

Stampinback Challenge 29


Om te beginnen, voor iedereen de beste wensen voor 2016.
Heel veel geluk, gezondheid en stempelplezier.

Het thema van deze maand voor de Stampinback challenge is een wenskaart
Dat mogen allerlei wensen zijn, maar omdat het 1 januari is heb ik er een nieuw jaars kaart van gemaakt.
Natuurlijk is dit geen kaart, maar een werkstuk voor mijn challenge boekje

Ik ben begonnen met een witte achtergrond.
Op wit papier heb ik de hexagons van sheet 130 A gestempeld en daar bij opgelet dat ik de stiklijn op de stempel niet beïnkt heb.
Daarna alle hexagons uitgeknipt.
Dan de hexagons gesponst met diverse kleuren distress inkt en met dezelfde kleur de verschillende achtergrond stempels van sheet 157 B gestempeld.
Vervolgens de hexagons op de achtergrond gelijmd en steeds een randje wit open gelaten.

Als laatste de letters van het grunge sheet gestempeld , uitgeknipt en op de kaart gelijmd.
Een goed begin van het jaar zou ik zeggen

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten