vrijdag 9 oktober 2015

Uitdaging

Op vrijdag probeer ik altijd een uitdaging te doen.
Meestal zoek ik op internet naar een of ander challenge blog.
Maar pas geleden heb ik een hele stapel oude Craft stampers gekregen.
En daar ga ik de komende vrijdagen mijn uitdaging in zoeken.

In de Craft stamper van september 2005 vond ik onderstaande kaart van Helen Chilton.
Het vinden van de uitdaging was meer een uitdaging dan het maken van de kaart.


En dit is de kaart die ik er van gemaakt heb. 

   

Om te beginnen heb ik de bloemen van Stampendous afgedrukt met Hero Arts india ink black en ingekleurd met Copics.
Dan rondom 3 randen gescheurd.
Vervolgens een mat gescheurd en deze gesponst met distress inkt tumbled glass en broken china.
Op een stukje vellum de tekst gestempeld met Stazon blue Hawaii en ook hier de randen van gescheurd.
Om het af te maken het paneel de mat en de tekst aan elkaar gemaakt met brads en  dit in zijn geheel op een witte kaart gelijmd.

Groetjes



Materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten