vrijdag 14 augustus 2015

Humpty Dumpty


Stampinback.nl heeft een serie nieuwe multi stencils.
En het team heeft al een hele serie vogels en katten gemaakt.
Ik had al een aantal achtergronden er mee gefabriceerd, die komen in september op het blog, maar ik wilde ook een vogel, of iets degelijks.
Das nog niet zo makkelijk, je moet het in gedachten voor je  zien en dan met de stencils aan de slag.

Ik zag ineens deze HumptyD voor me, en viel die niet van de muur?
Eerst met potlood en de stencils ongeveer getekend wat ik voor ogen had.
Vervolgens met de Memento tuxedo black marker overgetrokken en ingekleurd met Copics.
 Nu was het nog een kaal ei op een muur.
Voor zijn armen en benen heb ik muizentrapjes gemaakt en die op de kaart gelijmd.
Als laatste een achtergrond getekend met Copics

Groetjes





Materialen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten