vrijdag 27 februari 2015

Birds of a feather



Deze kaart heb ik gemaakt voor een challenge, maar nu ik de tekst zit te typen zie ik dat de kaart niet voldoet aan de challenge.

Ik ben begonnen met een donker blauwe kaart.
Vervolgens heb ik 2 witte panelen gesneden.
Uit het paneel voor de voorkant heb ik de ruiten gestanst deze op de kaart gelegd en aangetekend waar het gat moet komen.
Dan voorzichtig het gat in de kaart gesneden en een wit paneel in de kaart geplakt.
Vervolgens de kaart dicht gedaan en het gat aangetekend op het witte paneel aan de binnenkant.
Hier in heb ik met Stazon midnight blue de tekst gestempeld en de potloodlijn uit gegumd.
Daarna de vogeltjes boven de ruiten gestempeld en het paneel met foam op de kaart geplakt.
Als laatste het plantje op de ruitjes gestempeld en deze in de openingen gelijmd.

Groetjes




Materialen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten