woensdag 10 december 2014

Kerstkaart


Vandaag heb ik de multi hex stencil op een andere manier gebruikt.
In plaats van alle lagen heb ik alleen het  kleinste deel gebruikt.
Om te beginnen met een potlood en een liniaal een rand van een halve cm getekend rond het paneel
Dan heb ik rechts onder op de kaart de kleinste hexagoon gelegd en met een potlood overgetrokken.
Vervolgens het stukje verschoven en aan de eerste gepast en ook getekend, en zo door tot het hele paneel vol is binnen de lijn.
De lijnen heb ik overgetrokken met een Memento, Paris dusk, marker.
Deze marker heb ik vervolgens ook gebruikt om de tekststempel en de sneeuwvlok te beïnkten en stempelen
Om het geheel wat meer kleur te geven heb ik de achtergrond ingekleurd met Copic markers en de sneeuwvlokken wat glitter gegeven met een Wink of Stella clear brush.
Als laatste het paneel op een blauwe kaart gelijmd

Groetjes


Materialen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten