zondag 7 december 2014

Be Happy

Vandaag weer eens een minikaartje (7,5 x 10,5 cm)
Maar ook hier heb ik de grootste cirkel van de multi circle stencil op gebruikt.
Ik heb de achterkanten van mijn stencils ingespoten met lijm spray en ze goed laten drogen.
Zo ontstaat er een non-permanente lijmlaag en hoef ik de stencils niet vast te zetten met tape.

Om te beginnen de buitenste rand van de stencil op de kaart gelegd en de grootste cirkel getekend.
Dan de grootste rand er in gelegd en ook deze getekend, en zo voort.
Vervolgens het circle 2 stencil op de kaart gelegd en de stencil overgetrokken in de grootste en kleinste cirkel. De randjes heb ik ingekleurd met de fineliner.
De cirkels heb ik ingekleurd met een Wink of Stella glitter brush.
In de middelste rand heb ik met Memento tuxedo black de tekst gestempeld.
En als laatste waves stencil op de kaart gelegd en ook dit overgetrokken. Hier heb ik in de openingen wat gezentagled


Groetjes





Materialen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten