zondag 21 september 2014

Bister

Stampinback heeft al een tijdje Bister in het assortiment.
Leuk spul, Ank maakt er schitterende kaarten mee.
Maar ik heb mijn bedenkingen....
Nou mag je niet miepen als je het niet geprobeerd hebt
Dus ik heb de stoute schoenen aan getrokken en heb het geprobeerd.


Om te beginnen een witte kaart gevouwen.
Dan een strook wit karton gesneden en hier de line edge stencil van Stampinback op gelegd.
Hier voorzichtig wat blauwe Bister op gestrooid en dan gemist met water.
Voorzichtig het stencil verwijderd en dan op het stencil een ander stuk karton gedrukt zodat dit het overtollige water en bister zou opnemen.
De stroken goed gedroogd met de heat tool.
Vervolgens de stroken op de kaart gelijmd, eerst de negatief en dan de positief er over heen.
Op een restje wit de bloem (2x) en het label met de tekst gestempeld met Stazon jet black en blue hawaii.
De zwarte bloem in zijn geheel uitgeknipt en de blauwe alleen de bloem en deze op de zwarte plakt met foam.
Dan het label uitgeknipt en op de kaart geplakt met foam en daarna de bloem met een extra laagje foam.

Conclusie..... laten we zeggen dat ik nog niet onverdeeld enthousiast ben, het is mij wat te rommelig.
Misschien moet ik eens bij Ank op les.


Materialen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten