zondag 17 augustus 2014

Stretch your stamps 2 Outline stamps

Dag 3 en 4 gaat over alfabet stempels en tekst stempels.
Die heb ik even overgeslagen, ging te veel tijd in zitten om daar wat mee te bedenken.
Ja ik kan de kaarten klakkeloos namaken, maar zo zit ik niet in elkaar
Het kaartje moet op zijn minst een eigen draai hebben.

Door naar dag 5, 6 en de bonus dag, die gaan over lijn stempels en het gebruik daar van.
Hier had ik wel inspiratie bij, ook hier weer de mini kaartjes van 7,5 bij 10,5 cm.

Bij deze kaart gaat het er om dat je een grotere stempel gebruikt maar niet helemaal op de kaart afdrukt.
Tekst en ballon van Lawn fawn gestempeld met Memento tuxedo black en ingekleurd met Copics.

Deze bloem van Hero Arts gestempeld en met wit embossing poeder geembost op Stampinback karton.
Dan gesponst met diverse kleuren distress inkt en in de bloem de kleur weer weg gehaald met een fantastix en water.
De tekst is van Hero Arts. 

En het laatste kaartje is weer ingekleurd met Copics.
Alleen heb ik  de bloem van Stampendous afgedrukt met Memento desert sand, zodat je de lijntjes nauwelijks ziet.
De tekstjes zijn weer van Simon says stamp.

Ben benieuwd wat de volgende week in petto heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten