woensdag 20 augustus 2014

Stretch your stamps 2 Graphic stamps

Dat 7 en 8 gaan over grafische stempels.
Die vind ik geweldig leuk maar blijk ik niet zo veel te hebben.
Ik heb mijn best gedaan om wat kaartjes te maken, ook deze weer in het mini formaat.

Voor het eerste kaartje heb ik gestracht een Argyl motief te stempelen.
Hier voor heb ik de stempelset van Paper tray ink gebruikt.
Dat moet ik nog eens goed oefenen, want de lijntjes komen niet helemaal uit.
Of de volgende keer een stempellineaal gebruiken.
De tekst is van Hero Arts en gestempeld mt Stazon jet Black.

Bij deze kaart gaat het om het stempelen in een patroon.
Ik heb een redelijk grote stempel gebruikt waar door bijna de hele kaart gevuld is.
De stempel is van Stamp attack  en is ingekleurd met Copics.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten