zondag 4 mei 2014

Stencil 3


Voor deze kaart maar weer eens een stencil gebruikt, of eigenlijk 2.
Ik ben begonnen met een donker blauwe vierkante kaart die aan de bovenkant vouwt.
Dan een witte mat en vervolgens een stuk Stampinback karton van 11 x 11 cm.
Als je met Stampinback karton werk oppassen dat je geen vingerafdrukken achter laat op het karton.
Ik ben begonnen met het hele stuk te sponzen met tumbled glass, dan heb ik de bars 2 stencil van Stampinback.nl er op gelegt en lijnen gestonst met salty ocean.
Dan het kaartje een kwart slag gedraaid en weer de lijnen gesponst met salty ocean, je krijgt nu een ruitjes patroon.
Vervolgens heb ik de bars stencil van Stampinback.nl op het kaartje gelegd en heb ik in de lichtere delen met peacock feather 2 lijnen gesponst, ook dit weer een kwart slag draaien en opnieuw sponzen.
Een laten drogen en op de kaart lijmen.
Op een restje wit de paspos, vleugels en tekst gestempeld met Stazon midnight blue en met een klein randje uitgeknipt.
De vleugels en de paspop een beetje gekrult en alles op de kaart geplakt met foam.

Materialen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten