donderdag 1 mei 2014

Stampinback challenge 9

Deze maand is de uitdaging op het Stampinback challenge blog een werkstuk waar je maar een kleur in gebruikt.
Helemaal mijn ding dus.
Nou heb ik gehoord dat het binnenkort moederdag is, dus mams, deze komt jou kant uit.

This months challenge on the Stampinback challenge blog is one color.
That's just my thing
I heard mothersday is coming soon, so this one is going to my mom.


Ik ben begonnen met een witte kaart, de volgende laag heb ik gesponst met distress inkt barn door.
Op de volgende laag heb ik de rozen achtergrond gestempeld.
Dan op een strook eerst licht gesponst met barn door en  met de bars 2 stencil strepen aangebracht.
Op een strook die iets kleine is de teksten gestempeld

I started with a white card, the next layer I sponged with distress ink bern door.
On the next layer I staped the rose background.
Than I lightly sponged a strip of card with red, and with the bars 2 stencil I made stripes on it.
I stamped the text and cut the stripa bit smaller than the striped layer.


Materialen / Supplies:


2 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging! Jammer dat ik gisteren al een helemaal gele kaart op m'n blog plaatste, maar er komt er vast nog wel een deze maand... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen