vrijdag 30 mei 2014

On the beach


Met de grote huizen van sheet 147 heb ik deze kaart gemaakt op Stampinback karton.
Om te beginnen de huizen gestempeld met Stazon jet black en gemaskerd.
Daarna heb ik de palmbomen er boven gestempeld.
Met een ronde pons heb ik een masker gemaakt voor de zon en met een stukje schilders tape heb ik de horizon gemaskerd.
Vervolgens met distress inkt, tumbled glass en stormy sky de lucht ingekleurd.
Verwijder het masker van de zon en plak het "negatief" er om heen.
Kleur nu de zon met geel.
Verplaats nu de schilderstape naar boven de horizon.
Scheur een masker voor het strand
Plaats deze boven de huizen en kleur het strand in.
Plak dan de andere kant van het maskeer op het strand, nu kun je de zee inkleuren.
Ik heb hier voor salty ocean en peacock feather gebruikt.
Met een nat babydoekje heb ik lichte accenten aangebracht in de lucht en de zee.
Om het af te maken heb ik de palmen en de huizen ingekleurd met Memento markers.

Materialen: 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten