dinsdag 25 maart 2014

Washi tape

Ik heb eens een kaartje gemaakt met Washi tape.
Heb een verzameling meegenomen van de Action

I made a card with Washi tape
Never used it before.



Om te beginnen een wit kaartje
Dan een mat die rond om een halve cm kleiner is.
Hier heb ik een rand van wash tape op geplakt.
Dan een volgende laag waar ik diverse stroken washi tape op heb geplakt en dan door Bigshot heb gehaald met een embossing folder.
Deze laag is met foam op de kaart geplakt.
Het kaartje mist nog een tekst, maar die doe ik er pas op als ik weet naar wie en waarom ik het kaartje stuur.

I started with a white card.
Than a layer on which I taped some strokes of washi tape around the edge.
Next layer got first some strokes of washi tape on it, amd than I put it through the Bigshot with a embossing folder.
This layer I put on the card with some foam tape.
The card is missing a text. I will put one on it when I know who I'm sending it to.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten