zaterdag 22 februari 2014

Happy Birthday

Nee er is niemand jarig, tenminste niemand die ik ken.
Maar voor vandaag heb ik een verjaardagskaartje gemaakt.

I made a birthday card for today.


Ik ben natuurlijk met een witte kaart begonnen. Dan een stuk wit dat rondom een halve cm kleiner is.
Dit stuk heb ik gesponst met distress ink tot ik de kleur goed vond. Vervolgens heb ik een stencil van Stampinback.nl er over gelegd en gesponst met water. In de tussentijd dat dit ligt te drogen de vrouw met zwart op een restje wit gestempeld en uitgeknipt. Ook de ronde tekst 3 x gestempeld, uitgeknipt en met foam in lagen op elkaar geplakt. Als laatste alle lagen op de kaart geplakt.

I started with a white card. Than I cut a white layer that I sponged with distress ink untill I liked the color.
After that I took a stencil from Stampinback.nl and sponged it with water. While this dries I stamped the woman and the text on a piece of white and cut it out. When the layer is dry I glued all to the card.

Materialen / Supplies:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten