dinsdag 4 februari 2014

Gevonden voorwerpen 2

Ik heb de bak met losse prulletjes maar weer eens open gedaan.
En daar vond ik nog een stuk dat ooit bedoelt was als een gestempeld scrapppapier.
Nou ben ik niet zo'n scrapper, dus heb ik er maar 2 kaarten van gemaakt.

I have a box in which I put all things that don't have a proper place to be.
Found  piece of paper that was meant as a stamped scrappaper.
I'm not a great scrapper, so I made 2 cards out of it


 
Dit is de kaart waar ik mee begonnen ben. Geen idee welk groen ik gebruikt heb, maar het blauw kon ik gelukkig matchen. Heb dit designpapier zeker 10  jaar geleden eens op een workshop gemaakt.
De stempels zijn in elk geval van Hero Arts. Ik vond het papier eigenlijk te mooi om er veel overheen te plakken dus heb het bij de tekst gehouden. Die overigens ook van Hero Arts is.
 
I started with the square card. I made the paper more than 10 years ago, so no idea what ink I used.
luckily I could match the blue. All stamps are from Hero Arts.
 
En toen had ik nog genoeg over voor een 2e kaart.
And than I had enough paper left for a 2nd card
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten