maandag 16 september 2013

Stampinback blog 3

Ik had zulke goede voornemens om elke dag een blogpost te plaatsen.
En voor de vakantie had ik er een heleboel klaar gezet.
Nu ben ik terug van vakantie en het gewone leven gaat verder, maar mooi geen tijd om te bloggen.
Ach ja, vervelen doe ik me niet in elk geval
Bij deze de blogpost voor Stampinback van deze week
 
 
Nee gelukkig weet ik niemand die dit kaartje nodig heeft.
Maar hij hoeft maar klaar te liggen, bij al die andere kaartjes die nooi verstuurd worden.
Maar goed, wat hebben we met deze gedaan?
Om te beginnen een blauwe kaart gevouwen. Dan een mat gesneden die een cm kleiner is.
En dan begint het leuke werk.
Men neme een stukje wit papier, daarop stempel je de bolt cirkels in diverse kleuren inkt.
Om het geheel wat meer kleur te geven heb ik er meet diverse kleuren mist overheen gespoten tot ik blij was met het resultaat.
Dan alles goed gedroogd met de heatgun.
Met Stazon jet black de bloemen gestempeld en de kleine bloemetjes ingekleurd met een witte gel pen.
Vervolgens de tekst op een stukje lint gestempeld.
Paneel op de mat, lint om panel en mat en op de kaart.............klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten