maandag 13 mei 2013

Happy birthday

Vandaag heb ik 2 kaarten voor jullie.
Afgelopen woensdag zijn we meet het Stampinbackteam bij elkaar geweest.
Josje heeft ons bijgepraat over de workshops die op het Art Specially event in Zeist zijn gegeven.
En Ank heft ons laten zien hoe ze haar geweldige chalkboardkaart heft gemaakt.
En natuurlijk zijn we er zelf ook mee aan de slag gegaan
Meiden bedankt voor de uitleg.

Dat chalkboard zag ik helemaal niet zitten, maar na de uitleg bijkt dat best mee te vallen.
Thuis heb ik er nog een ander kaartje nee gemaakt, oefening baart kunst tenslotte.

De bloemen zijn de nieuwe dogwoodstempel van I brake for stamps. En de Happy Birthday is al een wat oudere Stampinback.

Josje heft ons wel 6 of 7 technieken laten zien. Allemaal erg leuk om te doen, maar deze sprong er met kop en schouders uit. Ook deze heb ik thuis nog eens gedaan om er een kaart van te maken.
En wat het belangrijkste was, het was weer super gezellig. En we zijn weer helemaal bijgekletst.
Binnenkort weer?

2 opmerkingen:

  1. Ikke wel!!!
    Mooi is die onderste geworden. Geeft een heel ander effect!
    Heb ik ook aan zitten denken om met kraftpapier te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaarten zijn het geworden.
    Over een paar maandjes gaan we weer gezellig rond de tafel zitten oke.

    BeantwoordenVerwijderen